6 Ağustos 2013 Salı

MAYBELLINE MASKARA SEÇİMİ

Merhabalar,
ister rimel diyelim ister maskara hepimiz için vazgeçilmez olan bu makyaj malzemesiyle ilgili faydalı olabileceğini düşündüğüm bir karşılaştırma yazısı yazmak istedim.

Makyajın olmazsa olmazlarından biridir maskaralar, dünyanın en pahalı ürünleriyle makyaj yapın ama kirpikleri boş bırakın hiç bir anlamı olmazken hiç makyaj yapmadan sadece maskara kullandığınızda bakışlarınıza canlılık gelir anında.
Ben kirpik konusunda genetik olarak şanslı biriyim (çok şükür:)) Fakat profesyonel makeup olduktan sonra her kirpik yapısının farklı fırça ve kıvam gerektirdiğini öğrendim.Bunun için çok farklı markalar ve fırça çeşitlerini kullandım, Max Faxtor 2000 Calori favorimdi, alt kirpikler için de ince fırçalı Burberry işimi görüyordu. Önceden hiç ilgimi çekmeyen Maybelline markasıyla tesadüfen tanıştım ve ilk olarak kullandığım The Colossal dan sonra markaya haksızlık ettiğimi farkettim ve hemen hemen bütün çeşitlerini denedim ve memnun kaldım.
Bugün Watsons indirimiyle yaklaşık tanesini 10tl ye aldığım 3 çeşidini karşılatırmak istiyorum.

1.ONE BY ONE VOLUM EXPRESS
2.ROCKET
3.ONE BY ONE VOLUM EXPRESS SATIN BLACK






 
 
Aşağıdaki fotoğraflarda sırasıyla görebiliriz sonuçları, çok büyük farklar olmamakla birlikte seçim yapmak gerekirse sanırım ilk kez kullandığım ONE BY ONE VOLUM EXPRESS SATIN BLACK daha dolgun gösterdi kirpiklerimi.
 
 
1.ONE BY ONE VOLUM EXPRESS

2.ROCKET
 
3.ONE BY ONE VOLUM EXPRESS SATIN BLACK
 
 
Maybelline hem ekonomik fiyatı hem performansıyla benim kalbimi çalmış durumda farklı çeşitlerini denedikçe paylaşacağım. sizlerin fikirleri benim için çok önemli SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder