3 Ağustos 2013 Cumartesi

CİLT BAKIMI ZAMANI...

Merhabalar,
Makyajın güzel durması, cildinin duruluğu ve temizliğiyle yakından ilgili. 30 yaşlara gelmiş biri olarak bu zamana kadar bir çok ürün denedim, daha sonra kimyasal ürünlerden uzak durup evde yapabileceğim doğal maskeler peeling lerle işi götürmeye çalıştım ama sonunda kendime itiraf ettim ki yeterli değil. Başladım tekrar kozmetik markalarını incelemeler...
Biraz araştırma yaptıktan sonra Kiehl's markasıyla çokça karşılaşır oldum. Capitol deki mağazaya gittiğimizde oradaki Zeynep isimli sevimli bayan bize çok sıcak davrandı ve 3 kız aklımıza gelen herşeyi tek tek sorduk ve bıkmadan hepimize cevap verdi.
Mağaza ya gitmeden önce zaten aklımda olan MIDNIGHT RECORVERY CONCENTRATE ve orada duyduklarımdan etkilenerek Kiehl’s Epidermal Re-Texturizing Micro-Dermabrasion aldım tabi bunların yanında merak ettiğim birçok ürününde tester larıyla ayrıldım.

Öncelikle midnight recovery concentrate tan bahsetmek istiyorum 2 haftadır düzenli olarak yatmadan önce 3 damla ürünü avucumda ısıtıp tampon yaparak kullanıyorum ve nedenini anlayamadım şekilde memnunum. Yeni sabah kalktığımda cildimdeki yumuşaklık hissi beni çok mutlu etti, diğer etkilerini kullanmaya devam ettikçe göreceğiz artık :) önemli olan hevesim geçince kullanmayı bırakmamak :(

Ve ve ve beni kendine hayran bırakan ürün Epidermal Re-Texturizing Micro-Dermabrasion  dan bahsetmek istiyorum ürünün içindeki minik istiridye kabukları peeling etkisi yaparak ölü derilerden kurtulmanızı sağlıyor. banyo yaparken kullanılması tavsiye edilsede buhar banyosunun ardında da parmaklarınıza aldığınız az miktardaki ürünle göz çevresi dışında tüm cilde dairesel hareketlerle 1 dakikayı geçmeyecek şekilde uygulayıp 2-3 dk kadar da ürün cildimdeyken bekliyorum ve duruluyorum ve sonuç yanaklarıma dokunmaya doyamıyorum. Ben bu ürünü çok çok sevdim vaktim varsa arkasından kil maskesi de yapıyorum 2 hafta da 3 kez yaptım ve siyah noktalarım çok az kaldı.

Artık cildim makyaja daha da hazır :)
Sonuç olarak her iki üründe beni pişman etmedi şuan sırada göz altı kremi araştırması var araştırmaya devam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder