10 Ekim 2013 Perşembe

SON MAKYAJLARIM...

Merhabalar,
Ekim aynın ilk günlerinde sevgili kuzenimin düğünü için Ankara yollarına düştük.
Düğün ve kınada yaklaşık 8-10 tane makyaj yaptım ama telaşla doğru düzgün fotoğraflar çekemedik.
İzin almadan kimsenin fotoğrafını yayınlamadığım için ablam ve kendime yaptığım makyajları paylaşmak istiyorum.

Kına gecesinde kendime toprak tonlarında doğal bir makyaj yapıp yeşil kalemle göz altlarına hafif renk verdim.


Ablamın göz şekli makyaj için çok uygun, ona kına gecesinde benim favorim olan  eyeliner ve koyu renk ruj kullandım. Tabi aşağıdaki fotoğraf gecenin sonu olduğu için ve ben yanımda baz götürmediğim makyajda biraz silinmiş.

Düğünde kıyafetim koyu yeşildi, gri gölgelendirme yaptığım gözerimi pudra rengi rujla tamamlayacaktım ama essensie den çok severek aldığım ve hiç kullanamadığım bordo rujumu sürüverdim:) Dudaklarım ince olduğu için koyu renk daha ince gösteriyor benim için yanlış bir seçim olduğunun farkındayım ama ne yapiyim renk çok cezbediciydi :))
 
Ablama çok yakıştırdığım klasikleşen makyajımız:)))

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder