20 Mayıs 2013 Pazartesi

KAŞ ŞEKİLLENDİRME...

KAŞ ŞEKİLLENDİRME...


Kaş alırken ufak bir müdaheleyle kadının yüz ifadesini tamamen değiştirebilirsiniz. Kaşın kalınlığı, uzunluğu, gürlüğü ve rengi çok önemli. Kaş şekillendirmenin adımları aşağıdaki fotoda sırayla verilmiş. Önce yukarı doğru taradığımız kaşların alna uzayan kısımları kesilip alma işlemine başlanır. ben eskiden iple alırdım ama artık uğraşamıyorum ağda bantlarını incecik kesip çıkan fazlalıkları alıp şekil vermek için de cımbızla temizliyorum. gerçi benim kaşlarım zamanında inceltildiği için küstü ve çıkmıyo almak 5dk filan sürüyor. Kaş şekillendirmenin püf noktası 4.fotodan sonra verilen ölçülere uymaktan geçiyor. ince bir çubuk yardımıyla ölçebiliriz, burun kanadından dik uzattığımızda kaşın başlangıcını işaretleyip, burun kanadından tuttuğumuz çubuğu gözbebeğinin üstünden hizalayarak kavis kısmını işaretleyip, son olarak burun kanadında sabit tuttuğumuz çubuğu gözün bittiği noktayla yatay olarak hizaladığımızda kaşın bittiği noktayı buluruz.



Göz kalemiyle işaretlediğimiz noktaların dışında kalan kaşları alarak, kalan boşlukarı kalemle doldurarak bakışlarınızı değiştirebilirsiniz. kaş kuyruğunda kalan birkaç teli almak bakışınızı nasıl canlandıracak, gözlerinizi nasıl canlı gösterecek inanılmaz.
Herkesin kalı aynı olacak diye bir kural yok tabi, bazı yüzlere kavisli değil düz kaşlar yakışır, her ne kadar doğal kalın kaşlar moda olsa da bazı yüzlerde bıyık gibi durduğu için ince kaş yakıştığı tartışılmaz. Kaş ve göz şekilleri aşağıda gördüklerimizden daha çeşitli olabiliyor, bi bakalım bizim yüzümüze hangisi yakışır.
Yukarıdaki kaşlara bakarsak şekil ve incelik değişsede başlangıç ve bitiş noktası hiç değişmiyor. Şekil verdikten sonra da işimiz bitmiyor mesela hangi kaş kalemi veya farını kullanacağız??? Ben kesinlikle pahalı markaları kullanmıyorum makyajlarımda Flormar ın 2 renk kaş kalemini kullanıyorum oldukça memnunum. 5tl civarı...
Benim takıntılı olduğum bir konuda sarı saçı seven bir millet olarak kaşlarımızın rengini koyu bırakmamız. Bende eskiden ifademi değiştirir diye ve uzadığında çirkin görünüyor diye rengini açtırmıyordum ama yanıldığımı anladım. Hem sarı hemde kızıl tonlarını kullanıyorsak kaşlarımızın rengini küllü bir renkle bir kaç ton açtırmak kesinlikle daha modern bi ifade veriyor. Küçük bir ipucu vermek istiyorum, kaşlar saçlara göre daha çabuk uzuyor kuaföre gitmeden kendimiz evde renk açma işlemi yaparak saç boyamızın rengini de uzatabiliriz. Marketten alacağınız açık kumral, küllü kumral gibi bir saç boyası alıp (örneğin 8.1, 8.0 numara) 2 haftada bir diş macunu kadar boya sıkıp küçük bir kapak sıvıyı karıştırıp kulak çubuğuyla kaşlarımızı boyayıp 15dk beklememiz yeterli.Bir kutu boyayı ben aylardır bitiremedim :))
(Fotonun abartılı olduğunu biliyorum ;))

Benim kaş şekillendirmeyle ilgili aklıma gelenler bunlar, son olarak erkeklere değinmek istiyorum, eğer tek kaşsa veya çok kalınsa doğal olarak alınmasını yadırgamıyorum. Yeterki cetvelle çizilmiş gibi alınmasın :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder